ACCESS DRR 100 Race

DRR 100 Race

Špičková dětská a juniorská čtyřkolka pro mladé šampiony s kvalitním podvozkem, silným sportovně laděným motorem a odolnou konstrukcí, která je již v základu schopná sportovní jízdy a nasazení v závodech. Jedna z nejpopulárnějších dětských sportovních a závodních čtyřkolek na světě. Mimořádně široká stavba, kvalitní podvozek s velkými zdvihy pérování a výkonný tříkotoučový brzdový systém posune schopnosti vašeho dítěte na zcela novou úroveň.

Barevné provedení: 

bílá

Cena pro: 
59 990 Kč včetně DPH

Nejúspěšnější dětská čtyřkolka v USA

Čtyřkolka ACCESS DRR je pravidelný a velmi úspěšný účastník nejvýznamnějších juniorských závodů v USA i Evropě.

ACCESS DRR 100 RACE

Motor

Vysokovýkonný kapalinou chlazený dvoudobý motor má více než dostatek síly pro agresivní výjezdy ze zatáček. Snadná ovladatelnost díky citlivému a přesnému dávkování plynu. Automatické mazání samočinně upravuje optimální dávkovací poměr oleje v závislosti na zatížení a otáčkách motoru. Jednoduchá a účelná konstrukce motoru přispívá k nízké hmotnosti čtyřkolky a nízkým nákladům na údržbu.

 

Podvozek

Základem mimořádně dobrých jízdních vlastností čtyřkolky DRR100 je tuhý trubkový rám s nízkým těžištěm a kvalitními podvozkovými komponenty - předním nezávislým zavěšením na širokých dvojitých A-ramenech, tuhou a odolnou zadní osou a kvalitními tlumiči pérování. Výsledkem je nízká široká stavba s neuvěřitelnou stabilitou v zatáčkách, perfektně snadnou ovladatelností, lehkým a přesným řízením a precizním a tolerantním jízdním chováním.

 

Pohon

Sportovní automatická převodovka umožňuje dítěti plně se soustředit pouze na jízdu, aniž by muselo rozptylovat svoji pozornost řazením. Další výhodou této automatické převodovky je, že zátah motoru při akceleraci je zcela plynulý a bez jakéhokoli přerušení hnací síly při přeřazování. Zadní kola jsou poháněna řetězem, který je v místech, kde by s ním dítě mohlo přijít do kontaktu, bezpečně zakrytý.

 

Přední a zadní odpružení

Kvalitní pružicí a tlumicí jednotky, vzadu s progresivní pružinou, jsou pětipolohově seřiditelné v závislosti na terénu a náročnosti tratě, rychlosti jízdy a výkonnosti dítěte. Dlouhé zdvihy pérování a optimálně sladěné tlumiče žehlí všechny terénní nerovnosti, jízda je maximálně příjemná a bezpečná. Plně nezávislé zavěšení předních kol na dvojitých lichoběžníkových ramenech umožňuje dokonalou trakci kol a tím optimální ovladatelnost v zatáčkách.

 

Brzdový systém

Nezávislý tříkotoučový hydraulický brzdový systém je dostatečně dimenzovaný a snadno ovladatelný pomocí ručních páček na řídítkách. Nožní nášlapy tak zůstávají volné a bez překážek pro minimalizaci možnosti sklouznutí dětské nohy a umožnění bezpečného pohybu při jízdě.

 

Závodní sedlo

Nekompromisní přístup se promítá i do konstrukce sedla. To svým tvarem umožňuje snadné přenášení váhy a poskytuje vynikající oporu při jízdě. Zároveň je dostatečně pohodlné, takže na něm dítě s úsměvem může strávit třeba celý den. Mysleli jsme dokonce i na neklouzavý potah pro bezpečnou jízdu v mokru a blátě.

 

Osvětlení

Když se zábava protáhne až do západu slunce, s DRR 100 bude vaše dítě pořád dobře vidět na cestu. S účinným předním reflektorem a skvěle viditelným zadním světlem bezpečně najdete cestu domů i za šera.

 

Bezpečnost

I přes sportovní pojetí je kladen zásadní důraz na bezpečnost jízdy. Díky mnoha bezpečnostním prvkům tak čtyřkolka sama udržuje vaše dítě v bezpečí. Mezi nejdůležitější bezpečnostní prvky patří výtrhová pojistka, zakrytý hnací řetěz, možnost omezení maximální rychlosti, jednoduché a přehledné ovládání, bezpečné brzdy se snadným ovládáním páčkami, pojistka proti nastartování motoru se zařazenou rychlostí, zakulacené hrany všech plastů bez ostrých okrajů, funkční osvětlení vpředu i vzadu, celoplošné protiskluzné nášlapy bez rušivého brzdového pedálu, nízká poloha těžiště a jedno z nejkvalitnějších odpružení na trhu.
                                                     

 

Nenechte na této čtyřkolce jezdit děti bez ochranné přilby, rukavic, pevných bot, řádného oblečení a chráničů kolen a loktů. 

Tato čtyřkolka není schválena pro jízdu ve dvou a pro jízdu na silnici a veřejných komunikacích.

Technické informace

Motor

Typ motoru:   dvoudobý jednoválec
Objem:   89,2 ccm
Vrtání/zdvih:   Ø52 x 42
Kompresní poměr:   9.1
Chlazení:   kapalinové
Zapalování:   C.D.I.
Startér:   elektrický, záložní nožní
Karburátor:   Sun World PWK 28

Hnací systém

Pohon:   zadní nápravy
Převodovka:   CVT Variátor (bez zpátečky)
Koncový převod:   řetězem / 428H

Podvozek

Zavěšení přední:   nezávislá dvojitá A-ramena
Zavěšení zadní:   spojené (kyvná vidlice)
Pérování přední:   hydraulické tlumiče
Pérování zadní:   hydraulický tlumič
Brzdy přední:   2x 165 mm hydraulické disky
Brzdy zadní:   1x 220 mm hydraulický disk
Pneu přední:   AT 19x6-10 Maxxis RAZR
Pneu zadní:   AT 18x9.5-8 Kenda K530F

Rozměry a hmotnosti

Celková délka:   1480 mm
Celková šířka:   1110 mm
Celková výška:   980 mm
Výška sedadla:   710 mm
Světlá výška:   200 mm
Rozvor:   1010 mm
Hmotnost bez náplní:   127 kg
Palivová nádrž:   5 litrů

ÚVOD       -        ZPĚT NA KATEGORII

aligatoravs.cz

kontaktujte nás

Aleš Vajďák - AligatorAVS

Neubuz 80

76315 Slušovice

E: info@aligatoravs.cz

T: +420 777 002 800

sociální sítě