CF MOTO GLADIATOR 1000

 NEJSILNĚJŠÍ GLADIATOR 

38838042_1597580863685270_1736754808792023040_n

Jak se vám líbí nový model CF MOTO GLADIATOR 1000 ?

  1. ANO líbí 118
  2. NE nelíbí 48
  3. NEVÍM 44

CF MOTO GLADIATOR 1000

Zdravím všechny příznivce čtyřkolek 

A chtěli by chom Vám představit novinku CF MOTO 1000 kterou máme na dlouhodobý test než půjde do prodeje .

Budeme se snažit dávat průběžně fotky a informace .

  • Zatím najeto málo a porovnáváme vlastnosti proti předchozím modelu CF MOTO Gladiator X8 , první dojmy znatelně lepší a ostřejší brzdy , to že zátah motoru je lepší o tom se ani přít nebudu tahá to neskutečně příjemně za ruce žádné nepříjemné pocukávání ani vibrace nejsou ale jak říkám zatím málo KM na nějaké recenze či soudy :-)

  • Tak mám na litříku najeto něco málo přes 600 km a zatím musím jen konstatovat že spokojenost.

    Podvozek zatím neustále postupně ladím k obrazu svému , každopádně variabilita nastavení a zdvih tlumičů oproti X8 na které jsem najezdil cca 24 tis.km je znatelně lepší a daleko ladněji a líp CF MOTO  X1000 pobírá různé nerovnosti v terénu, Na co si stále zvykám a je pro mne velkou neznámou je zadní samosvorný diferenciál , který jsem nikdy neměl a byl jsem zvyklý že mi zadní kola hrabou pořád a né podle toho jak se nějaký skřítek rozmyslí a vyhodnotí situaci prokluzu :-)  .

    Každopádně sem zatím vše vyjel jako u předchozího modelu možná si i zvyknu na zadní diferák , ale zatím je moc málo km na to abych posoudil zda je to lepší či nikoli .Každopádně se kolka vodí velmi pěkně a limity zatím neznám to je spíš už limit u mne :-)  .

    Motoricky se dávkuje velmi pěkně a vyrovnaně dá se jezdit pomalu i rychle je velmi příjemné že i když jedete třeba 80 tak přidáte a ono to jede a cítíte zátah.

    Určitě bude některé zajímat i spotřeba – já teda na ni nehraji ale pohybuje se cca mezi 11 až 16 litry  na 100 km.

  • Když se podíváme na přístrojovku a řidítka tak ovládání je tam kde má být připínání předního náhonu je na pravé straně vedle páčky plynu tudíž se nestane že to tam šoupnete pod plným ale i tak by se mělo připínat v klidu .
    Na levé straně řidítek najdem multifunkční ovladač kde máme ovládání světel , blinkry , varovky , klakson a odpojovač čerpadla- chcípák. Dále tam je ovladač na naviják kdyby přišlo na prekérku a bylo se potřeba vyprostit s nějaké té šlamastiky ale taky například k ovládání radlice aby jsme mohli v zimě provádět zimní udržbu.

    Přístrojovka - LED panel prošel taky změnou oproti X8 máme tam vše potřebné .Když to rozepíši tak ukazatel rychlosti , teplota vody , palivoměr který ubíhá velmi rychle a při blikající rezervě dotankujete cca 17 litrů tudíž v nádrži zbývá ještě neco pod polovinu paliva.Pak máme ukazatel Hodin , ukazatel daného kvaltu a zda máme zadní či přední náhon.
    V dolním řádku se zobrazují podle přepínání - celkové kilometry , denní kilometry , otáčky motoru , motohodiny , voltmetr a jas LCD displeje který má 5 poloh světlosti.
    V horní a dolní liště kontrolky na olej , ruční brzda , neutrál , kontrolka posilovače řízení , kontrolka varující nad elektronickou závadou mnozí znají ze svého auta a taky směrovky blinkru záměrně jsem je dal až na konec protože jsem se chztěl k tomu více rozepsat bo kdo zapomíná vracet polohu páčky blinkru může se stát že bude blikat než ho někdo upozorní a to z důvodu že ukazatelé jsou moc malé a lehce se dají přehlídnout hlavně kdaž třeba svící sluníčko tak jsou ukazatele téměř neviditelné , ale myslím že to není závada jen si na to musí řidič prostě myslet. 

  • Netrvaloto tak dlouho a máme tu prvních 1000 KM na tacháči a kolka mne začíná víc a víc bavit . Jemi jasné že pro někoho tento údaj nic neznamená , ale jsou lidi co mají problém najet tisíc km za rok :-)
    pro dva lidi místa dost jen ti co jste byli zvyklí na X8 tak se budete muset trochu přeorientovat jelikož je posez o něco jiný sedlo je o něco menší a tím pádem se na sebe se spolujezdcem více tulíte , ale zase si myslím že je to lepší co se týká rozložení váhy .Každopádně ve dvou lidech jsem zastánce pohodové jízdy bo spolujezdec trpí v zadu daleko víc než si řidič myslí bo nevidí tak dobře před sebe v terénu jako řidič na co se připravit kde se zapřít více podržet za řidítka či se postavit , ti co jezdí určitě ví co myslím a o čem píši. 

FOTOGALERIE CF MOTO GLADIATOR 1000


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nastavení fotogalerie

Poznatky od zákazníků.

z IP 81.162.207.*** | 24.8.2018 05:12
Absolutně první seriový kousek v ČR. Už jsem se na tom projel, zatím je zavřená a v záběhu, omezovač na 60km/h, takže jen takové plca plca, ta šedesátka je tam v mžiku. Má to vynikající brzdy, fakt super. Posez je vyšší, řadička přesunutá na levou stranu a dost nízko, v poloze P mě tlačila do kolena (to bude problém lidí s vyšším vzrůstem). Brzdová páčka jen na pravé straně, to mi přijde trošku nepraktické, protože když držíš plyn tak nejsi schopen brzdit, resp být nachystaný brzdit. Ale i nožní brzda je perfektní, to bude jen o zvyku. Já se musel ku.va hlídat z CA :-D. Zadní sedlo je o pár cenťáků kratší než na X8, ale je pevný a dobře drží, potah je perforovaný, což sice vypadá velmi luxusně, ale nevím do jaké míry je to praktické, jak to půjde čistit od bordelu. Rozměrově na pár cm shodná s X8, ale plasty, zejména lemy jí dělají podstatně širší, ještě větší než 850. Plocha na přední nosič je velká jako letiště, plocha na zadní nosič je krátká jako na 850, tak tam asi nepůjde každý kufr. Nejsem zvyklý na posilovač, tak mi to přišlo až přeposilované, prý s vyšší rychlostí to má ztuhnout => progresivní posilovač, bohužel z důvodu omezovače jsem zatím nemohl vyzkoušet. Větší světlá výška, tak by to mělo víc projet. Motor zatím nelze kvůli omezovači posoudit, zvuk příjemně hutný a je to znát ty kubíky navíc. Velmi příjemně mě potěšil velice hladký, plynulý a dávkovatelný rozjezd, fakt žádný cuknutí, tohle je paráda, dá se poposunout i o centimetry. Neberte to prosím jako nějako ucelenou recenzi, je to jen pár prvních postřehů z pár prvních málo km za řídítky úplně první sériovky. ;-)
Zdeněk Miláček
z IP 87.249.152.*** | 9.9.2018 09:20
CF MOTO1000
Na srazu na Pánově  jsem  měl tu čest tuhle novinku otestovat. Jenom  v keckách, ale něco sem najel. Je vidět ,že se číňan rozhodl kopírovat ten správnej stroj. Sice je to model Canamu už z  roku 2012 kterej mu byl předlohou ,  ale i tady to funguje.Řídí se to relativně  hezky a na to že tlumiče byly naklikaný "tak nějak" dalo se s tím docela letět. Oproti X8 obrovskej rozdíl !!! I brzdy už nejsou gumový.  Výkon motoru  se ale zatím  někam schoval....... je tak na úrovni 650ky u Canama. Velkou neznámou bude i výdrž. Takže já sem mile překvapen .
z IP 188.244.60.*** | 17.10.2018 18:43
Po najetí prvních 1000 km majitelem zapůjčeného stroje jsem neodolal svezení. Čtyřkolka je již otevřená. Po prvních metrech můžu potvrdit velice příjemný chod ve spojení motor – variátor. Oproti mé X8 je rozdíl markantní. Celkově na mě čtyřkolka působí subtilnějším dojmem, ze sedla se mě nezdá tak mohutná jak X8. Jízdu jsem zvolil opatrnější, přece jen nemám čtyřkolku osahanou. Záběr motoru hladký a plynulý, čekal jsem trošku větší akceleraci, ale celkově stroj na plyn reaguje dobře. Možná jsem se jen bál přiložit pod kotel. Co mě příjemně překvapilo je celkový tichý chod, slyšíte jen motor a chod variátoru, podvozek je opravdu dobře odpružený a nerovnosti filtroval na výbornou. Posilovač je znát a trochu mě přišlo, že čtyřkolka plave. To lze přičíst i nestandartnímu obudí a aktuálnímu tlaku v pneu. Brzdy oproti X8 zase o kus dále, nezkoušel jsem brzdit na maximum, ale situace, která běžně nastává na mé X8 – vše na maximum a čtyřkolka stále jede tady nehrozí. Pokud ještě majitel dovolí, zkusil bych jízdu v přímém porovnání s X8. Za mě jde o zdařilý stroj. Uvidíme, kdy bude k dostání a za jakou cenu.
Libor Svozil

aligatoravs.cz

kontaktujte nás

Aleš Vajďák - AligatorAVS

Neubuz 80

76315 Slušovice

E: info@aligatoravs.cz

T: +420 777 002 800

sociální sítě