CF MOTO GLADIATOR 1000

 NEJSILNĚJŠÍ GLADIATOR 

38838042_1597580863685270_1736754808792023040_n

Jak se vám líbí nový model CF MOTO GLADIATOR 1000 ?

  1. ANO líbí 60
  2. NE nelíbí 13
  3. NEVÍM 13

CF MOTO GLADIATOR 1000

Zdravím všechny příznivce čtyřkolek 

A chtěli by chom Vám představit novinku CF MOTO 1000 kterou máme na dlouhodobý test než půjde do prodeje .

Budeme se snažit dávat průběžně fotky a informace .

  • Zatím najeto málo a porovnáváme vlastnosti proti předchozím modelu CF MOTO Gladiator X8 , první dojmy znatelně lepší a ostřejší brzdy , to že zátah motoru je lepší o tom se ani přít nebudu tahá to neskutečně příjemně za ruce žádné nepříjemné pocukávání ani vibrace nejsou ale jak říkám zatím málo KM na nějaké recenze či soudy :-)

FOTOGALERIE CF MOTO GLADIATOR 1000


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nastavení fotogalerie

Poznatky od zákazníků.

z IP 81.162.207.*** | 24.8.2018 05:12
Absolutně první seriový kousek v ČR. Už jsem se na tom projel, zatím je zavřená a v záběhu, omezovač na 60km/h, takže jen takové plca plca, ta šedesátka je tam v mžiku. Má to vynikající brzdy, fakt super. Posez je vyšší, řadička přesunutá na levou stranu a dost nízko, v poloze P mě tlačila do kolena (to bude problém lidí s vyšším vzrůstem). Brzdová páčka jen na pravé straně, to mi přijde trošku nepraktické, protože když držíš plyn tak nejsi schopen brzdit, resp být nachystaný brzdit. Ale i nožní brzda je perfektní, to bude jen o zvyku. Já se musel ku.va hlídat z CA :-D. Zadní sedlo je o pár cenťáků kratší než na X8, ale je pevný a dobře drží, potah je perforovaný, což sice vypadá velmi luxusně, ale nevím do jaké míry je to praktické, jak to půjde čistit od bordelu. Rozměrově na pár cm shodná s X8, ale plasty, zejména lemy jí dělají podstatně širší, ještě větší než 850. Plocha na přední nosič je velká jako letiště, plocha na zadní nosič je krátká jako na 850, tak tam asi nepůjde každý kufr. Nejsem zvyklý na posilovač, tak mi to přišlo až přeposilované, prý s vyšší rychlostí to má ztuhnout => progresivní posilovač, bohužel z důvodu omezovače jsem zatím nemohl vyzkoušet. Větší světlá výška, tak by to mělo víc projet. Motor zatím nelze kvůli omezovači posoudit, zvuk příjemně hutný a je to znát ty kubíky navíc. Velmi příjemně mě potěšil velice hladký, plynulý a dávkovatelný rozjezd, fakt žádný cuknutí, tohle je paráda, dá se poposunout i o centimetry. Neberte to prosím jako nějako ucelenou recenzi, je to jen pár prvních postřehů z pár prvních málo km za řídítky úplně první sériovky. ;-)
Zdeněk Miláček

aligatoravs.cz

kontaktujte nás

Aleš Vajďák - AligatorAVS

Neubuz 80

76315 Slušovice

E: info@aligatoravs.cz

T: +420 777 002 800

sociální sítě